Elferk BSG2308 molfix izotonik suluyu tavsiye ederim. Fiyat bir tık pahalı ama çok iyi. Dgerlerini hep yıkayarak kullanıyordum. Bana göre bu en iyisi
Kubrayusaberk Prima aqua stoklamıstım hamileyken kızıma pişik yapmadı ama kendimde bi denemek istedim inanılmaz gözümü yaktı sonra molfix izotonik sulu yenidoğanı denedim cok cok memnunum
Beyzanur7 BSG2308 benim bebeğime de pişik yapmıştı sleppy ıslak mendil ve bezi Baby turco da yaptı Uni baby ıslak mebdil almistm o çok iyi parfümsüz ..şuan temixleme pamuklari oluyor onu ıslatıp kullanıyorum birtanesi zaten büyük ve kalın çok kullanışlı ve kârlı oluyor