Buradem16 Benim oğlumda bir aylıkken aynı şekilde olmuştu. Odasını sık sık havalandır, çok sıcak olmasın. Ben bir diş ezilmiş sarımsağı zeytinyağında çevirip sadece suyunu ayaklarının altına sürdüm. Pamuklu hava alan çorap giydirdim. Bir gün yapıp bir gğn ara vererek yaptım. Ayaklarında hafif kızarma oluyor. Ciğerleri de rahatlasın diye çörekotu yağı ile zeytinyağını aynı miktar karıştırıp sırtına ve göğsüne sürdüm rahatlattı bayağı. Eğer burnu da tıkalıysa odasına soğan kesip koyabilirsin açılmasına yardımcı oluyor. Doğal tedaviler kişinin kendi insiyatifine kalmış ben ilaç kullanmaktansa bu yöntemleri denemeyi tercih ediyorum. Dilersen deneyebilirsin. Çok geçmiş olsun.