elisauckaya 3 günlük olduk ama sanki ilk gün daha çok süt emiyordu son 2 gündür 5 dakika bazen 10 dakika emiyor 1 saatte bir yada 2 saatte bir emiyor zaten sürekli uyuyor zor uyandırıyorum neden acaba 🧐
bebegim86 elisauckaya aman dikkat edin sarılık olmasın. Uyandırıp sık sık emzirmeye çalışın ben ıslak bir bezle yüzünü siliyordum anca öyle uyanıyordu memedeyken
Fndkurdu elisauckaya 1 saatte bi uyandırıp emzirin ayağının altına vurarak veya sırtını gıdıklar gibi yaparak uyandırın çünkü sarıldığınız yükselmiş olabilir bence yarın bi Dr çıkmalısınız.
elisauckaya bebegim86 emiyor emdiği zaman hemen uyumak istiyor aman Allah korusun doktora gideceğiz 🙏🏻🌸
elisauckaya bebegim86 hıckırık tutuyor doğduğuna dair galiba ya da çıkartmak istiyor dediğim aralar da emince 🧐
Yasemintekne Aynen sarılık olma ihtimali olabilir doktoruna göstermeniz lazım bizde aynısıydi mavi ışık tedavisiyle düştü şuan hamd olsun 3 ayımıza gireceğiz.