Melis55123 ikizannesi4242 benim oğlum biraz zayıf 2900 doğmuştu 7800 şu an boyu da uzun olduğu için daha zayıf görünüyor gözüme
Ysgl26 ikizannesi4242 36 hafta 2 kilo doğmuştu oğlum..7 aylıkken 8 kiloydu. Sizinkinin kilosu da gayet normal
tmcebeci ikizannesi4242 benim kuzum 8650 boyu 71 cm suanda banada zayıf geliyor ama boyu uzun olduğu ıcın doktor kilosu gayet normal dedı
Melis55123 Beyzaa91 persentile göre zayf görünüyor malesef doktorumuz da 300 gr daha olsa iyi olurdu 8 kg yada 8100 olmasını bekleriz ortalama olarak dedi ama doğum kilosu da büyük etken tabiki
Azerbaycannn ikizannesi000 benimde ikizim var biri zaif sendeki oyle heç mən Yeniyol ek qida Yemiyo 8əyliqlar emeklemiyor sendede oylemi
ikizannesi000 Azerbaycannn ewt bizimkinde yemiyor emekliyorlar yavaş yavas seninkiler küçük daha 11 aylık hesaplıyoruz ama 14 aydır doğmuşlar büyükler artık zorla veriyorum ek gıda biri hiç yemiyor :(