Kızlar normalde kafay koyunca istediğimi mutlaka yaparım ama aklımda soru işaretleri var yardımcı olurmusunuz. Şimdi oğlum 6 aylık , alerjik bir bebek ve bol bol emiyor. Süt ürünleri, yumurta, kuruyemiş, et,tavuk, balık, susam şimdilik anlayabildigim kadarıyla bunlara alerjisi var. Ek gıdaya geçtik ama tek yediği şey meyve püresi. Şuan yiyebildigim şeyler ekmek arası, makara, pilav, sebze ve meyve. 2 tane çocuğum var sabahtan akşama kadar onlarla birlikteyim hareketsiz değilim ama yediğim şeyler full karbonhidrat ve çok fazla yiyorum. Yoruldukca strese girdikçe, moralim bozuldukca kendimi yemek yerken buluyorum. Spor olarak oğlum kucağımda Leslie yaparım okey ama bu yediklerimle nasıl kilo vericem. Karnım hiç yok belim vs incecik ama basen ve popo felaket çok büyük ve çok dikkat çekiyor ayrıca da selülitlerim çıkmış. Bana bir fikir verin sütümü azaltmadan nasıl incelebilirim, kilo verebilirim. Güncel kilom 66 boyum 157.