Sizi o kadar iyi anlıyorum ki herkesin bebeği 6. Ayda fslan çıkartmaya başladı yaşına gelince bir sürü dişi vardı bizimkiler böyle hep ağırdan ağırdan. Tek dişi var şimdi o büyüyor diyorum bari yanındaki de çıksa da beraber büyüse biri büyük biri küçük olacak çok komik😂