Deletedmom_38 AAslan22 normal doğum, 40 ın içindeyken adet oldum iyi ki de olmuşum diyorım yoksa sürekli şişip duracaktım
AAslan22 Bende normal doğum 4 ay oldu sökülüyorum sanırım leke şeklinde geliyor dedim erken mi oluyorum acaba
Ruveyda_yasin AzraEslem bir benmiyim iki bebeğim de de kırkı çıktıktan sonra hemen olan benimde sezeryan 😅
AzraEslem Ruveyda_yasin benim arkadasimin uc tanesinde de kirk bitince hemen olmus 😅 benim diger kizimda da geç olmustum
Ruveyda_yasin AzraEslem sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 1 sene olmayanlar var onlara ağzım açım bakıyorum resmen