Sena6 ah ah… Doğurdum aynı gün emzik verdim, tuttu… Bibs vardı bir tek elimde. Oh ne güzel dedim… Benim göğüs ucum yok, silikon kullanıyorum ama zaten dört gün falan hiç süte dair bir şey yoktu memelerimde… Neyse üç gece dört gün hastane seruveni sonrasında hemşire hanım aaa ama annesi, emzik çenesini yorar bebeğin o zaman da seni emmeye gücü kalmaz dedi… İki gün vermedim, şimdi tutturamiyorum… Bugün 13 günlük olduk, yarın avent alayım bakalım diyorum… Anne sütüne bandırıp verince bir süre tutuyor agzinda… Gümüş kapak kullanıyorum, içinde olan süte bandiriyorum bazen…