Anneler merhaba. Kızım bugün 3 aylık oldu ve 10 gündür bir huysuz sürekli kucak istiyor uykusu geldiğinde sürekli ağlıyor ve uykuya dalmaya direniyor. 12. Hafta büyüme atağı yazıyor ama 10 gündür bu halde. Daha önceden ağladığını bilmem çocuğumun. Neden böyle oldu anlamadım geçiyor mu bu durum ? Deneyimlerinizi yazar mısınız