Ben bebekken annem emziği bıraktırınca parmak emmeye başlamışım ne yazık ki ilkokulda zor bıraktım o derece alışkanlık yapmıştı parmaklarım incelmedi ama emzik yerine edinmişim bu huyu çok zordu okuldan eve gelince yatıp bu şekilde uyuduğumu hatırlıyorum şimdi benim bebeğim de ellerini keşfetme döneminde olduğundan ara sıra ağzında yakalıyorum hemen çıkarıyorum ama engellenebilir mi inanın bilmiyorum