Bende 44 gün önce doğum yaptım doğumdan 1 hafta önce kabızım başlayıp dogumdan sonra devam etmisti nerdeyse 13 gün hiç tuvalete cikamadim bayılcaktım artık ağrıdan patliycam zannediyodum ne yaptiysam olmadi hastaneye gittim lavma için doktor yapmadi bagirsaklarinin durumunu bilmiyoruz dedi eldiven verdi eve gonderdi çok afedersiniz kendim hallettim bi kac gun sonra toparladim allaha sukur