sedaozdemir bizimse o iki uykuya düşme süreci biraz zor oldu ama size tavsiyem dışarı çıkın ya da ne bileyim bebeğinizi oyalamak şeyler yapın biz şehir dışına bir yere gitmiştik bir gün başka birinin aracıyla araçta kucak kucağa oturmak zorunda kalmıştık o gün öğle uykusu aksamıştı mesela akşam da geç geldiğimiz için 9.30 gibi uyumak zorunda kaldı. Ertesi sabah da geç kalkıp bu söylediğim düzeni yapmaya başladık birkaç gün yarım saat 45 dakika sekteler olabilir ama çabuk alışır bebeğiniz