Merhaba güzel annele nolur bir akıl verin kafayı yemek üzereyim kızım bir türlü tuvaletini yapmayı ogrenemedi Haziran ayında Ocak ayına kadar öğretmeye çalıştım ama sonunda pes ettim tekrar beze döndüm bu defa kendi bezden rahatsız olup çıkar dedi çünkü çok pişik oluyordu tamam dedim bezi çıkardım ama gece altına ediyor gündüz aynı şekilde tuvalete gelmek istemiyor kandırıp götürüyorum ama çok yıprandım ve hiç sabrım kalmadı ne yapacağımı şaşırdım artık bu arada kızım 3 yaşında 3 aylık bir oğlumda da var hangisiyle uğraşacağımi şaşırdım sizce psikologa gidip destek mi alsam aranizda psikolok olan var mı ne yapabilirim lütfen biri birşey söylesin