busra99 benim bebeğim 6 aylık hala saatte bi bazen yarım saatte bi emiyo. Bazen bebekler yalnızca karnı doysun diye değil ruhunu doyurmak için de emmek ister. Ki 4. Ay inanılmaz zor bi ay. Aşılarını oldu tahminimce çok ağır aşılar onlar. Dış dünyayı daha iyi keşfetmeye başladı. Korktuğu şaşırdığı sevindiği algılamakta zorlandığı her anda seni emmek istemesi çok normal. Kilosu iyiyse hiç yapma öyle bi şey. Daha fazla memede vakit geçir bebeğinle şarkılar söyle artık hareketlerini takip et çünkü iyiden iyiye bilinçlendi kuzucun ❤️