1_prens_annesi ya ben yanılmışım galiba baktılar da birşey yok belikde benzettim panik oldum ama ben yine doktora götürcem bi baktırıcam daha önce böyle birşeyle karşılaşmadım canlı bir şekilde benzettim ama ol ayadabilir en iyisi doktora götürmem olucak