Tam 3. Ayına girdiğimizde 8 - 9 saatlik bi yolculuk yaptık, çok da rahattık, hiç korkmanıza gerek yok bence. Kendinizi se çocuğunuzu da germeyin, onu en iyi siz tanıyorsunuz sonuçta, istediği zaman emsin zaten salon olacaktır eğer yolculukla, arabaya binme ile ilgili problemi olan bir bebiş değilse 🤗 Şimdiden iyi yolculuklar