almilabuss Merhaba Sizlere bişey sormak istiyorum. Benim bebeğim 3 aylık olacak neredeyse fakat artık 6-9 ay giymeye başladı. Aşırı kilolu bir bebekte değil ama kalıplardan mı bizden mi bilemedim. Sizde nasıl kaç aylık giyiyorsunuz?
Ysgl26 almilabuss kalıplar öyle canım oğlum 8 aylık 1 yaş 1 buçuk yaş giyiyo bayadır.. 9 ay kıyafetleri 6 aylıken bile ucu ucuna oluyodu
Ozlem2904 almilabuss hep büyük alın 1yas öncesi hemencicik buuuyolar. Oğlum 3aylikken 6 9 giyiuordu şimdi 14aylik 18.24ay giyiuor
gocebebirbayan almilabuss benim bebeğim de öyle. Kalıpla alakalı sanırım 🤷🏻♀️ 3-6 ay diye aldığım kızıma küçücük olmuştu. İnternetten alınca uğraşmamıştım göndermek için corona zamanıydı
Mircet almilabuss konfeksiyon üretimi yapan yerlerin kalıpları her zaman bi tık küçük oluyor eğer %100 pamuk tercih ediyorsanız bi tıkta çekiyor