Adasenay Selam kızlar bebeğim 3 gün sonra 3 aylık olacak çok gazı var kakasını rahat yapıyor ama gazını çıkaramıyor .Gaz probleminiz kaçıncı ayda geçti ?
Sonsuz32 Adasenay benim kızimin gazı problemi halen devam ediyo geçmedi bebekligden beri devam ediyo 1 yasinda
bebegim86 Adasenay 2 ile 3ün arası en yoğun dönemdi 3.5tan sonra azalmaya başladı 4te tam duzeldi şuan kendisi çıkarıyor müdahale etmiyoruz 5 aylık
Sonsuz32 Adasenay hiç bişey demiyo sadece gaz damları veriyo daha çok gaz sikirsa getir lavman yapalım diyolar lavman da iyi birşey değil
[silindi] Adasenay 4. Aydan sonra tamamen geçti ben de 3. Ayda biter umuduyla beklemiştim ama 4. Aya kadar sürmüştü 😪
Miraysena 4 aylığız azaldı ama hala geçmedi bu yüzden ne bir uyku düzeni ne de bir emme düzenimiz var
Elvin-ecrin Adasenay tam anlamıyla 4. Ayda bitti yani artık gaz samcısı değilde başka şeyler için ağlamaya başlamıştı bide dönmeye başladığında artık hareket ettiği için kendi gazını çıkartır hale geldi artık ben masajlar falan yapmıyorum şükür