Arkadaşlar merhaba, ben 24 yaşındayım 1,5 yaşımda çocugum var geçenlerde doktora gittim idrar enfeksiyonun vardı iltihaplanma olmuş doktor fitil verdi aynı zamanda smear testi yaptı bugün sonucumu göstermeye gittim rahim ağzında yara oluşmuş onu yakıcaz dedi. Ama ben hazır olmadığımı ve korktuğumu söyledim doktorum da bişey söylemedi çıktım başa bir doktora daha gitmeyi düşünüyorum acaba bu durumu yaşayan var mı? Yaktırmalı mıyım? Başka bir yolu yok mu? Yaşım daha genç şimdiden bu tarz işlemlerin altına girmek istemiyorum yaşayan var mı?