1 öncelikle bir anneye bir anda böyle söylenmez aslaaaaa ! Gidin şikayet edin
Bebeğiniz çok güzel maşaAllah Allah bağışlasın asla öyle bir şey söz konusu bile değil
2 mutlaka şikayet edin
Hadi o üzüntü ile sütünüze azalsa hadi bir anda bayılsanız kimin umurunda ??? Lütfen bebeğinizi sarın sarmalayın çok iyi gelecek