Eliaemir ilk zamanlar bende senin gibi yapıyordum bide canım acıtıyordu bebek emdikçe diye kolayımada geliyordu aslında çok daha zor tabi sağ yetiştir iki saatte bir çıktı çıkmadı dert et bide psikolojik suçluluk hisset falan derken baktım ağlayınca biberon arıyor meme kabul etmiyor vermeye çalıştıkçada krize girmiş gibi ağlıyor anladım orda ilerleende hiç kabul etmicek diye bende gündüzleri onun istemesine bakmaksızın saat başı emzirdim tekrar bana alıştı gecelerinde uyku haliyle biberon veriyorum uykusunda açılmasın kaldırırken diye şuan 4 ay