gkbyza benim de bebeğim yapıyor sıkıldığında, kaka yaptığında, uykusu geldiğinde, giyinirken o kdr çok yapıyor ki ama kucağa alınca geçiyor hemen kucakta yapmıyor. Önceden kendisini ağlayarak ifade ederdi şimdi ağlama yok dediğiniz şekilde yaparak anlatıyo