Elisa- Batikonu su ile karıştırıp pansuman yap dedi doktor. Her tuvalet sonrası yapıyorum ama hiç bir iyileşme yol 5. Gündeyim. Ne yapsam geçer acaba ,? Canım acıyor otururken falan
Pasamm14 Elisa- ben kurululayip batikonu direk sürüyordum bana hiç sulandir fakan dememislerdi birde dah çok yenisiniz bu zamanlarda biraz ağrı batma daha sonra iyilesirken karisinti bile olabiliyor bir hafta sonra doktor kontrolüne gidince doktorunuz diyeceği şeyleri dinleyin inşallah çabucak topqrlarsiniz
Geceperisi Elisa- çok sık tuvalete gir idrar en iyi ilaç dedi belki farklı gelebilir ama doktorum bana bu şekilde demişti. Bende çok işe yaradı ve hızlı iyileşti deneyin derim