Miraydeveci Arkadaşlar bebegi viral enfeksiyon olan var mı ateşi 40 dereceye çıkan bebeğim ateşe 40 oldu ve düşmedi viral enfeksiyon cikti testlerde moralim çok bozuk :(
irva Miraydeveci Crp her enfeksiyonda yükselir genelde zaten.Boğaz enfeksiyonudur muhtemelen.İlaç ne verdi ?
minikMarquez Miraydeveci bizde de çıkmıştı düşüktü sonra kendini 6. Hastiga vurdu dedikleriniz 6. Hastalıkla uyuşuyor gibi
Miraydeveci ikizannesi_1 öyle bir şey demedi doktor valla crp yüksek çıkmış sonuçlar da öyle yaziyordu
Uncochan Bir haftada geçiyor bizimki iki aylıkken olmuştu ılık duş ıslak bez birde ateş düşürücü kullanmıştık doktor hastaneye getirmeyin burası daha kötü demişti ama ne olur ne olmaz bir süre sonra tekrar getirin kan verin demişti
Miraydeveci Uncochan bizim ateşi düşüyor mesela 4 5 saat normale dönüyor sonra gene başlıyor gece özellikle