afifem1 Merhaba kızlar iyi akşamlar bebek arabası önerisi istiyorum kullandığım bebek arabası hantal maalesef alırken hiç düşünmemiştim hafif sağlam rahat bir araba markası istiyorum sizlerden
Pasamm14 afifem1 bende de travel sistem bir bebek arabam vardı sattı Hamilton X1 modelini aldım hem hafifi hemde kendi yapaniyor çok memenunim Tek sıkıntı travel sistem bebek arabasında tekerlekler büyük oluyor sonra küçük bir kabin boy arabaya geçince tekerlekler küçük olduğuna ilk zamnalar ben her yere takilmistim
Tosbaaa Bende travel var kraft d go marka güzel ama tek elle kapanan modellerden değildi. Bende yeni hamilton r1 aldım çok memnunum ağırlığı fazla yok ve tek elle kapanıp açılıyor kabin boy. Kraft aracımda satışta eğer ilgilenen olursa yardımcı olurum.
mamanveutdormir afifem1 kesinlikle kinderkraft (kraft diye geçiyor sanırım türkiyede) kabin boy çok memnunum travelden sonra bana oyuncak gibi geldi ağırlığı 5.5 kg bizim modelin tek elimle aç kapa yapabiliyorum kapandığında kabin boy valiz kadar kalıyor nerdeyse vestiyere kaldırıyorum öyle ki küçülüyor 😅