Kızlar dün doğular belli olmuştu ama bugün sanırım tekrardan iptal olmuş tayinler ve deprem bölgesine tekrardan bir buton açılmış 10 günlük bu konuda bilgisi olan var mı biz 4 senedir batıdayiz doğu muhtemel geldi yani tekrr bir batıya gidecektik ama şimdi ne olacak kafalar çok karışık… deprem bölgeleri doğu oldu ve butona bastık nasıl olur acaba bu süreç