Anneler selam bebeğimi emziriyorum arada sağıpta da veriyorum ama anca 50-60 cc çıkıyo bazen o kadar bile çıkmıyo mama destekli gidiyoruz 60 cc mama veriyorum emerse de emdikten sonra 45 cc veriyorum günde en fazla kaç kere mama veriliyo bide mama ve süt veriyorum yanlış bişey mi bu birinden biriyle mi devam etmek gerek