Arasinannesiyim Kızlar cok kötü gribim bogazim berbat oğluma grcer diye cok korkuyorum bakacak kimse yok en hizli en cabuk ne geçirir?
Sahrasmom Arasinannesiyim bey tonik isimli bir karışım var doğal trendyol da satılıyor ben hep onu içiyorum doğal koruma olarak. Ihlamur içip bal karabiber karışımı yapabilirsiniz
Hamzaninannesi1411 Arasinannesiyim geçmiş olsun canım bende çok fena 2 kere grip olmuştum. Zencefil bal limon ve sıcak su çok iyi gelmişti hem boğazımı yumuşattı hemde gribimi geçirdi bi dene istersen. Ben hiç öpmedim oğlumu ve sürekli emzirdim çok şükür bisey olmamıştı
Arasinannesiyim Sahrasmom teşekkür ederim muhakkak deneyecem siparis edeyimde devamli kullanayim o ilaci 😊
Arasinannesiyim Hamzaninannesi1411 cok teşekkür ederim canım benim deneyecem inşallah hemen. Depremzedeyiz olanca soğuktan olduk 😶💐
Hamzaninannesi1411 Arasinannesiyim yaaaa allah yardımcınız olsun canım benim ne güzel de kalbin var 😘💖🌸🌸🌸🌸
Arasinannesiyim Hamzaninannesi1411 allah razi olsun canimm senin kalbin cok güzel teşekkür ediyorum😊♥️