Selinayyy Kızlar sezeryan sonrası kanamam bittikten 2 gün sonra reklam oldum ve bitti 2.ci yide aynı tarihte mi oldunuz yoksa aksamalar oluyor muu
Sumshn Selinayyy değişkenlik gösterebilir. Kiminde hemen düzenli olur kiminde düzensiz devam eder kiminin de 1 sene hiç olmaz
Mecbure12 Selinayyy bende aynı sezaryandan sonra ilk adetimi 30 ocakta oldum şuan geçti günüm test yaptım bişey yok ama adette yok
Selinayyy Mecbure12 bende 28 şubatta olmam gerekiyordu bugün oldum canim 4 martta test fln da yaptım negatif ti zaten çok şükür oldum dikkat etmek gerek ve bi kac gun aksayabiliyormus düzene girene kadar olursun sende canım negatifse
Mecbure12 Selinayyy benimki daha olmadı canım yaa sürekli düşünüyorum korkuyorum oğlum 3 aylık daha bide 2 yaşında kızim var Rabbim olmayan kullarına bekleyen kullarına nasip etsin inşallah
seherskr Selinayyy benim yakınımda spiralle hamile kalan çok malesef:( o yüzden kontrol hapı kullanıyorum