Tahaaaa Sleepy Baby turco soffia diye bezler kullandım 18 günlük bebeğim pişik oldu acaba bezden mi bezinden memnun olanlar hangi markayı kullanıyorsunuz ?
Deletedmom_38 Tahaaaa bebeim doğduğunda ilk baby turco kullandım sleepy de kullandım çok memnun kaldım halada kullanıyorum mesela primayı beğenemedim pişik yaptı bizde
Lalalac Premium care kullandim kizimda ama artik cok pahali geldi oglumda sleppy aldim sorun yok cok sukur
Selinayyy Tahaaaa kesinlikle molfix sleppy kullandım hep üzerine fln geçti bebeğimin ama molfix ten çok memnunum
Eminecak Tahaaaa doğduğundan beri babyturkp kullandim bezden kaynaklı pişik olmadı hiç. Bi kere hastalandığında ishal gibi oldu öyle pişik oldu. İlk defa yürütece bindiğinde pişik oldu bir kere de mandalina yediğinde oldu. Belki sizinki de bezden kaynaklı degildir
Gizemkrl Tahaaaa sleepy denedım pişik olmadı ama cok sızdırma yaptı o yüzden prima care kullanıyorum cok memnunum hatta 3 bucuk aylık kızım gece yatarken degstırıyoeum birde sbaah degsıtıyorum hıc pısık yapmadı
Hllalmdg adakus48 canım sleepy kalıbı nasıl sence, bebeğime 2 numara kullanıyorum 2 ay 9 günlük oldu.. ama 3 e mi 4 mi geçsem karar veremiyorum, hep küçük geliyor artık hem sızdırıyor sırtından çıkıyor 2 numara da
Zehra5050 Tahaaaa ıslak mendillerde pişik yapiyor onun yerine pamuk alıp ıslatıp onla silebilirsiniz yada ıslak mendili yikayabilirsiniz
Tahaaaa Zehra5050 ıslak mendili bıraktık direk çeşmede yıkıyoruz her altını açtığımız da bir hafta oldu pisigi geçmedi
canikoko Ben goon almıştım ama 1 numarası bile büyük geldi. Sleepy natural kullanıyorum bedeni vs çok güzel. Molfix aldım o da güzel. Üçü de pişik yapmadı
Happymomm1 Tahaaaa sleppy çok sızdırıyor ve emici gücü yok gibi bişey altı hep ıslak gibi oluyordu prima premium care kullanıyorum pişik yapmadı ıslaklıkta olmuyor
kbra-10 bence bu durum bebekten bebeğe değişir sleppy kullandık sizfirma+pişik oldu can bebe bebem natural ve Jenny willyden memnun kaldık şu an da sadece Jenny willy kullanıyorum