Abc_1010 Yani anlamıyorum son bir kaç postuma asla cevap gelmedi,belki okunmadı bile. Eşimle kavga yazsam herkes başlardı yazmaya.. anlayamıyorum artık yani. Happy güzin abla uygulaması olsa yeridir
Berilsmom13 Abc_1010 canım bir postun kan damlasıyla ilgili onda zaten kiloya bir damla veriliyor.. diğeri tamamen sağlıkla ilgili doktora gitmen daha mantıklı atıyorum ateş vs olsa herkesin tecrübesi vardır az çok ama gözü yaşarıyo demişsin göz yani bu en hassas organ o yani.. ben kendi adıma bilgim varsa yorum yapmaya çalışıyorum
TheMomm Abc_1010 Refluden çok çektiğim için gördüğüm zaman o postlara yorum yapmaya çalışıyorum oglum 3 yaşına girecek küçüklüğü yok bende öyle bir unutmuşum ki inan aklıma gelmiyor senin sordukların bile 🤷♀️ Ben bilmediğim için cevap vermiyorum açıkçası
tineanigra Abc_1010 eş kaynana daha önemli değil herkesin kaynanası eşi var kendince fikri var yoruma dayalı olaylar. Ama konu sağlıksa işte orda gereken bilgi ve herkes bilgili değil üstelik bir de vebal alma kısmı var işin. Bazı postlar da önceden çok açılmış oluyor ve insanlar artık aynı şeyleri tekrar yazmak istemiyor arama butonu da bunun için var. Bilgi içeren postlarda bakıyorum mesela biri yazmış zaten doğrusunu aynı şeyi tekrar yazmanın alemi ne diyip doğru olan yorumu beğenip çıkıyorum. Bi çok insan da böyle yapıyor o yüzden kaynana postları kadar yorum alması beklenemez bu postların
Abc_1010 Berilsmom13 ya çok teşekkür ederim ama artık bir post açmaya korkar oldum yanıt gelmeyecek diye 😂 bir bakıyorum eş ve kaynana daha fazla prim yapıyor. Ben de okuyorum cevap da yazarım ama bazen gerçekten bebeğimle ilgili cevap almak istiyorum saçma da olsa ben de bu şekilde atıyorum cevabımı ama yok işte 🙃 ama yine de teşekkür ederim size🙏
TheMomm Abc_1010 Oyle bir şey olursa cevap gelmezse forumun arama kısmını girip oraya yazın sizden önce yazanlarda olmuştur belki cevap gelmiştir illaki ben oyle yapıyorum genelde
Abc_1010 tineanigra TheMomm ya çok teşekkür ederim şimdi böyle de kendimi kötü hissettim ama bazen buraya sormaktan başka bir şey gelmiyor aklıma. Eski postlara bakıyorum ama başka bir görüş,yeni katılan bir anneye ihtiyacım olabiliyor. Sadece fikir olarak. Teşekkür ederim hepinize🤲🏻💕
Elifffinnn10 Abc_1010 çünkü bu tarz postlarda herkesin kendince bir fikri var. Ama bilgi postlarinda yanlış bilgi vermemek adına emin olmadığım şeyleri söylememeyi tercih ediyorum ben
luluuu Abc_1010 dedikodu seviliyor çünkü. Ha bir de kendim icin söyleyeyim sağlık konusunda pek yorum yoamam çünkü isinuzmani değilim 😑
Jelibonsmom Annemiz herkes istediği posta yorum yapmada özgürdür, siz de postunuz öne çıksın istiyorsanız kendiniz yorum veya smokin atıp üstte tutabilirsiniz 🙏🏻