Tugcedemirr Bı kere randevu aldım gidemedim o yüzden 15 gün randevu verilmiyo şuan bebeğim çok hasta randevu alamıyorum önceki randevuya gitmedigim için 15 gün ceza yemissim ne yapmam lazım bu ne saçmalık kizlar bilen var mi
yapmaevladim Tugcedemirr öyle maalesef ceza gibi bişey getirdiler . 3_5 gün de değil 15 gün ne saçmalık yani . Sıra alınıyosa sabah erkenden sıra alın hasyaneye gidip . Başka türlü çözümü yok maalesef.
Berilsmom13 Tugcedemirr randevu alıyosanız gidin gidemiyecekseniz iptal edin ki başkalarının hakkına girmeyin diye getirilen bir uygulama. Çokta gereksiz değil bence çünkü insanlar çok rahattı bu konuda
Ozgebrar2019 Tugcedemirr Randevu alırken zaten iptal etmediğiniz sürece 15 gün tekrar randevu alamıyorsunuz diye bir uyarı geliyor. Keşke dikkate alsaydınız. Ve bence bu uygulama çok anlamlı oldu. İptal etmeyen insanlardan dolayı başka insanlar randevu alamıyorlardı
Pol34 Ozgebrar2019 ben de çok anlamlı buluyorum biz de evde bebeğimizi bırakıp hastaneye gidiyoruz keyfi gelmeyenler yüzünden saatlerce boş yere bekliyoruz