Eymengoktug eviniz işinize uzak mı? Çünkü yasal olarak emzirme izinleriniz var. Saatlik. Öğlen fln eve gidip emzirebilirsiniz yakınsa. Aslında ücretsiz izin almak da hakkınız. Şikayet etseniz haklı çıkarsınız ama evet döndüğünüzde karşılaşacağınız tutum vs değişiyor. Bende özel sektördeyim 6 ay ücrtsiz istedim ama 3 ayda anlaşabildik.diretmedim dönüşte sorun çıkarmasınlar diye, iş huzuru da önemli. Ama endişelenmeyin bebekler hemen alışıyır ve küçük olduğu için daha anlamaz daha kolay olur