Zozannnn yanlış bilmiyorsam o aylarda bebekler çok hapşırır zaten, normal kabul ediliyor. Üşütmemiş de olabilir yani. Henüz çok küçük bir ilaç da veremezsiniz. Emziriyorsanız bol bol emzirin. Üşüttüğünü düşünüyorsanız ateşini takip edin, doktorunuza danışın.