Fridagul Bebeğim üç aylık onu emzirmek için ilaç kullanmadım. Akciğerimde enfeksiyon oluşmuş bir de astım hastasıyım. Birden güçten düşüp yoğun bakıma kaldırıldim 17 gün bilincim bir gidip bir geldi entübasyon ile hayata geri döndüm. Bu süreçte yoğun bakımda iki üç kere sütümü sağdılar sonra sütüm kesildi. Şu an çok şükür iyiyim ama ilaç kullanmaya devam ediyorum. Acaba tekrar sütüm gelir mi?
BeSste Fridagul geçmiş olsun canım sağlığın yerinde olsun bebeğinin başında ol da sütün geri gelmese de olur, ilaçlarını kullanmaya devam et bebeğini mama ile besle, benimki sütüm olmasına rağmen emmedi mama içti suan 14 aylığız hala daha mama içiyor
Alparslan616161 Fridagul gelir cnm ben 2 aylıkken kestim 6 aylıkken denedim geldi eşim sayesinde tabi boş ciciği ona çektirdim bi kaç gün sütüm geldi oğluma çektiremezdm gaz yapar dı
Fridagul BeSste ya süt vermek için bu hallere düştüm. Çok büyük bir şey atlattım ama ister istemez üzülüyorum sütüm gitti diye
BeSste Fridagul sen yinede ver emsin canım belki eme eme süt getirir sen iyi olursan bebeğin iyi olur annesi 🌸