Defnemkalbim36 Mrb hanımlar test ve kans testleri yaptım hamileyim randevuyu 1 hafta sonraya aldım çünkü bebek henüz küçük bu yüzden ultrasonda görülmez dedi Dr şimdi sol kasığımda ağrı var ve korkuyorum ya dış gebelikse bunu daha önce yaşayan varmı?
Yigitinannesi11 Defnemkalbim36 yerleşme ağrısı da olabilir canım hemen kötü düşünme eğer ağrın artarsa yine git bı doktora tahlil yaptir değerin artmış mı ne durumda diye bakarlar ona göre de bişey söylerler zaten ama ilk günlerde ağrı çok normal benim de çok olurdu
Egem06 Defnemkalbim36 ayrıca normalde normal gebelik olup olmadığı kanda çıkar ( yani 2 günde bir verdiğin kanda değer 2 katına çıkıyorsa ) neden direk haftaya gel demiş 😕enterasan
AselinAnnesiiiiiiiii Defnemkalbim36 Annem Dış gebelik geçirdi bebeği aldılar yumurtalığını da aldılar bir daha gebelik olursa tehlikeli olur dedi hamile kalmadı 12 sene sonra hamile kaldı bir sorun yaratmadı çok şükür sağlıkla dünyaya geldi kardeşim şuan 6 yaşında
Eminos Defnemkalbim36 siz normal kontrolunuze gidin ben 2 kez dis gebelik yasadim bunu kendiniz bilemezsiniz doktor muayenede bilebilir sadece simdi boyle negatif seyler dusunmeyin
Defnemkalbim36 Yigitinannesi11 sezaryen oldum aceba ondanmi diyorum yemin ederim Google bakıyorum her yerde farklı bir yazı kafama taktım
Egem06 Dış gebelik yaşadım ve kendiliğinden değer sıfırlandı ve düştü ağrıya gelecek olursak hiç ağrım olmadı doktor diş gebelik demese bilmeyecektim yani o kadar benim gebeliklerimde ( sağlıklı ) hep ağrım olmuştu sıkma canını iyi düşün iyi olsun
Defnemkalbim36 Egem06 Haklısın canım olmazsa bi acile gideyim tekrar bcg yapayım geçenlerde 1257 iki gün sonra yaptım 1726 oldum ama kasik ağrım korkuttu beni
Yigitinannesi11 Defnemkalbim36 internete hiç bakma canım o kadar çok şey var ki insan daha çok korkuyo gereksiz stres oluyor
Egem06 Defnemkalbim36 benim oğlum da da kasık ağrım olmuştu ama ben sevinmiştim bu sefer oldu sanırım ağrım var diye 😂😂😂
Defnemkalbim36 AselinAnnesiiiiiiiii Allah bağışlasın inşallah canım sol kasik ağrım var ondan korktum yoksa iyiyim ilk geveliğimde sanki bu kadar ağrım yoktu
Defnemkalbim36 Eminos o kadar negatif bir insanım hep sağlığım konusunda kendimi en kötüye hazırlarım
AselinAnnesiiiiiiiii Defnemkalbim36 Amin sizin bebeğinizi de Allah bağışlasın 🙏 inşallah önemli bişeyiniz yoktur .
Defnemkalbim36 Egem06 😃😃😃 he valalh ya pozitif düşüneyim ayyy Allah razı olsun moralimi yerine getirdin off en kötü şeyi kafama takıyorum be çabuk yaşlanacam 😃😃
deleted20517 Defnemkalbim36 bebek yerleştiği için kasıklarda ağrı yapabilir kötü dusunmeyin eğer ağrının şiddeti artarsa doktora görünün içiniz rahatlar
Defnemkalbim36 deleted20517 hergun öyle aşırı değil ama ayakta kalınca çoğalıyor uzanınca biraz rahatlıyom
deleted20517 Defnemkalbim36 bı doktora görünün isterseniz bı acile gidin ben yeni hamileyken 1 aylık bile değildi bende de çok kasık ağrısı oluyordu normal olabilir ama yinede içiniz rahatlar da bı acile görünün