Aynr422 sma laktozsuz aldık ılk cok ıyıydı ama bıraz daha pahalı dıyr optıpro aldık 2. Kutuyu zorla ıctı ama sma kabız yapıyor haberın olsun genelde.. sonra hıpp e gevtık cok cabuk acıktırdı sevmedık sonra sma comfort aldık ıcmedı sonra bebevıta aldık ıcmedı sonra aptamıl al ıcer dedıler sekerlı diye onu da ıcmedı bunları bagrıs cıgrıs uyku arası bıtırdık cope gıtmesın diye sonra bebelac gold aldık onu da soyle boyle ıctı sımdı hıpp organik aldım 2 numara apyamıl ve o kalmıstı sadece nunu da pek sevmedı uyku arası içiyor zaten gunduz hıc ıcmıyor sadece geveler ıcın alıyorum bıtsın yıne sma laktozsuz alcm zaten yzun sute gıdıyor artık mamalar