Merhaba annelerim kizim dogdugunda hic emzik tutmadi 1 ayliktan sonea emzik aldi 3 ayda tekrar emzigi birakti suan emzik hic emmiyor neden emmiyor bilmiyorum zorluyorum ama olmuyor bir turlu bi ara cok guzel aldi okadar rahattimki ohh diyordum hep ama simdi direniyorum acliga tahammulu yok surekli aciktiginda agliyor mama hazirlarken bile aglamasi devam ediyor emzik versem almiyor agzina baska cocuklar olsa aciktiginda az da olsa emzik verdiginde durur yok bu durmuyor atiyor hemen emzigi emmiyor bile ne yapicam bana bi cozum soyleyin lutfen seker,recel hepsini verdim emzikle ama yok gene de istemiyor. Bana yardimci olun nolur disari cikamaz oldum resmen chicco avent bips ucuz emzik hepsini denedim aventi aldi bi ara iste daha da almadi