Butuuuun kremlerı kullandım ama tek fayda emzırmeden sonra 10 dk mutlaka hava aldırmak, ayva cekırdegı jelı ve göğüs kalkanı. ağlaya ağlaya emzırdığı ı,süt sağdıgımı bılırım.Bır gun ayva cekırdegı jelını yapıp göğüs kalkanı taktım bır gece de bıle ınanılmaz fayda ettı.Ic camasırınıza surtunmeyi engelledıgı ıcın daha az tahrıs oluyor