Kızlar 7. Ayimizi doldurduk yavaştan öğünlere geçtik. Sorum şu dışarı çıkarken yanıma neyi nasıl almalıyım. Örneğin kavanoz mama yapıp almak mi mantıklı yoksa meyveli yoğurt yapmak mi? Hani yoğurt ekşir mi beklerse yada sulanır mi bilemedim. Sizler nasıl yapıyorsunuz ?