ArzuKeremAras Sezeryan doğumdan 40 gün sonra adet kanaması gibi normalden de fazla yoğun kanamam oluyor 2. Gün oldu hala devam ediyor acaba adet mi oluyorum yoksa farklı bir kanamamı nasıl anlarım bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım
yapmaevladim ArzuKeremAras benim 60 güne yakın kanamam olmuştu kesildikten bir ksc gun sonra tekrar kanamam başladı doktora gittim adet kanaması olduğunu söyledi. Yani olabilecek bişey .
ArzuKeremAras yapmaevladim doğumdan 1 hafta sonra kanamam çok çok azaldı hatta nokta nokta leke gibi oluyodu sonrasındaki 20 günde herhangi bi kanama olmadı taa ki 2 gün öncesine kadar şuan oğlum 44 günlük ve 2 gündür yoğun bir şekilde kanamam var
yapmaevladim ArzuKeremAras adet kanaması diye düşünüyorum 20 gün aradan sonra . Çünkü benim kanamam kesintisiz devam etmişti bazen yoğun bazen leke şeklinde toplam 60 gün sürdü kesildi 2 hafta sonra tekrar yoğun kanamam başladı adet olmuştum
ArzuKeremAras Bende tam olarak ne olduğunu anlayamadığım için acaba doktora gitmeli miyim diye düşündüm