sabirsizbebek15 Tatlı sevmeyen biriyken emzirme döneminde süt artsın diye tatlı düşkünü oldum artık krizlerim oluyor şekerim düşüyor tatlıya hamur işine saldırıyorum. Bunu bastırmak için kabuk tarçınlı su içmemde sakınca var mı