GunesPera Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor ve 3 aylık. Dün gece saat 1den sonra hiç kala yapmadı. Sürekli ağlıyor bacaklarını kastırıyor. Kabızlık için ne yapabilirim, tecrübeli anneler yardım edin 🙏🏻
Mhmtanne GunesPera Benim bebeğim sadece mama ile besleniyor 2 aylıkken bizimde başımıza geldi doktorumuz mamasina zeytinyağı katın verin demişti bir çay kaşığı zeytinyağı verdik
seboss35 GunesPera kendiniz rezene çayı yada kayısı hoşafı icin etki ediyor , yanlış yönlendirmeyim ama biz doktor bilgisi dahilinde bir kaşık rezene de vermiştik 2 aylikken
Sevoinci GunesPera dün aynı sorunu yaşadık doktorumuz zeytinyağını kulak çöpüne bulayın poposunu uyarın dedi yaptık çocuğum da kakasını yapabildi kesinlikle deneyin derim
Gokcedmrdln-81 GunesPera Bende bebeğim de çok kabızlık çektim ve beni emmiyordu hep mamayla beslendi mamasına zeytinyağı kattım yada direk çay kaşığı ile verdim ve hep karnına saat yönünde masajlar yaptım bacaklarına poposuna falan öyle rahatlıyordu ve yapıyordu.
GunesPera Mhmtanne Bir kaç saat evvel onu da denedim daha fayda göremedim. Başka bir çözüm bulunur belki diye buraya yazmaya karar verdim.
Marselinannesi Sevoinci merhaba, poposunu bu şekilde uyarmaya devam ederseniz buna alışır ve uyarılmadan kaka yapamaz sakın bebeğinize bunu çok çok zorda kalmadıkça yapmayın bir doktor olarak asla tavsiye etmem