Belki aynı durum yaşayanlar olmuştur diye yazıyorum.
50 günlük bebeğim var.
Gaz damlası(sab simplex) kullandık)kullanmaya başlamadan önce kilo alımı gayet iyiydi.
Gaz damlası kullanmaya başladığımız dönemde normalden daha fazla büyük tuvaletini yapar oldu.
Sağlık ocağı kontrolünde kilo alımının az olduğunu gördük.Oysa damla kullanmadan önce gayet güzel kilo almıştı.
Büyük tuvaletini bu kadar çok yapması kilo alımını etkilemiş ,damlayı bırakınca tekrar kilo alımı arttı.
Gaz damlasının bizde böyle bir etkisi oldu.