Merhaba sevgili anneler, kro olarak 4 ay düzeltilmiş 3 aylık ikizlerim ilk zamanlarda kundakta daha sonra elleriyle kendilerini uyandırdıkları için kundak kemeri işe uyuyorlardı. Zamanla kundak kemerini cıkarmak ve serbest uyutmal ıstedım ama şimdi de elleriyle yine kendilerini uyandırıyorlar. Uykuya geçemiyorlar. Kundak kemerini taktığım an uykıya geçiyorlar. Bu alıskanlıgı nasıl sonlandırabilirim. Tavsiye verirseniz çok memnun olurum