Deletedmom388
En bolundan Amiinn 🙏 çok teşekkür ederim
Cidden çok ama çok sıkıntılı bir süreç. Perişanlığın dibini yaşadık. İshalini hiçbir şekilde durduramıyorlardı, çaresi yoktu. O süreç bitene kadar olacaktı. Ardından kilo kaybı ahhh 🤦♀️ Rabbim hastane köşelerine düşürmesin 🙏