Kızlar normal doğumum oldu 17 Şubat kanamam var hala geçen hafta gittim kontrole pıhtı var dedi ilaç verdi bugün yine gittim kanama gene gözüküyor ultrasonla bakıyor da göbekten gene pıhtı gözüküyor acaba ne yapsam ne olur daha önce yaşayan var mı bugün de antibiyotik verdi ☹️