Ask17
Bebeğim 2.aydan beri reflü. Şuan 6aylık olduk. 5bucuk ay boyunca sadece anne sütü aldı. 15 gündür mama+meme gidiyoruz. Şimdi doktorumun önesiyle aptamil Ar aldım. Bu aptamil Ar devamlı kullanılabilir dimi? Yani sütüm baya azaldı günde 4/5 kez mama veriyorum bunun için bi zararı olurmu? Ar mama kullananlar devamlı kullanıyormu yoksa günde 1kez filanmı?