Şimdi kızlar ben sezeryan oldum dikişler enfekaiyon kapınca korse kullanımına 40 çıktıktan sonra başladım şuan 53 günlük falanız sizce göbeğim gider mi? Göbeği giden var mı ? Çatlaklarımda var kendimi kötü hissediyom. Sezeryan göbeği ikinci bi göbek gibi dikiş üstünde kalıyo mu öyle