Neslim123 1 yaşında kızıma sabalaks lavma verdiler Aranızda bu ilacı bebeğine kullanan varmı kabızlık için verdiler
Sedaabdullah Neslim123 bizimde kabızlık sorunumuz var 19 aylık oğlum osmolak verdi doktorumuz bakalm işe yarıcakmı lavman birkez hastanede yapıldı ozaman biraz daha ufakdı çok zor kabızlık
Neslim123 Sedaabdullah inşallah yarar gerçekten öyleymiş bizde ilk kez yaşadık inanın şu bi kaç gün geçmek bilmedi çok geçmiş olsun sizede 🙏